راهنماي سفر، ايرانگردي ، گردشگري

dragged border

درباره وبلاگ

dragged border
dragged border

تفریحات شبانه آنتالیا

بهترین سفرمجردی که رفتید کجا بوده؟ از چه جاهای دیدن کرده اید؟ عشق دارید کدام یک کدام از تفریحات شبانه را آزمون کنید؟ آنتالیا یکی‌از به عبارتی شهرهای ساحلی دوچندان شگفت انگیز در قلب ترکیه است که گردشگران و مسافران متعددی هر ساله وارد این شهر قشنگ می گردند .

مکان های تفریحی آنتالیا فراوان متعدد و دارای هیجان است و هرفردی با هر سنی را سرشوق میاورند که دست‌کم برای یکبار نیز شده بدین جاهای تفریحی بروند . ­­



در حالتی که به شهر آنتالیا مجردی مسافرت نموده اید و عشق و علاقه دارید به تفریحات شبانه در آنتالیا سربزنید سفارش می‌کنم حتما ادامه مقاله را مطالعه نمائید .
آنتالیا٬ شهری پر‌از سر و رمز

مجسمه عشق در کنار دریای کاسپین که آکنده‌از شگفتی و جذابیت های خاصی دارااست . ولی تفریحات در آنتالیا بیشتراز چیزی که تصور میکنید موجود است و می شود به قسمت های متفاوت از جمله تفریحات یگانه به کودکان٬ مجردی٬ خانوادگی٬ صمیمانه و شبانه که میتوانید شب های دلچسبی را برای خودتان بسیازید و پیرو شایسته ترین ها را برای شما معرفی میکنیم .
۱ - آپ شات بارup shot bar , تجربه شادترین تفریحات شبانه در آنتالیا

در هجرت به آنتالیا میتوانید هیجان انگیز ترین شبها را بگذرانید و خاطرات خوب را برای خودتان ثبت نمائید . یکی‌از این شایسته ترین جاها برای خوشگذرانی شبانه آپ شات توشه است که از ساعت ۹ شب به آن گاه می‌توانید رقص و جشن و پایکوبی داشته باشید .
آوا و رقص نور و روشنایی و کلی آب میوه های خوشمزه درین کافه توشه هرکسی را سرذوق میاورد که تا صبح شعف و نشاط و شادی داشته باشد . ولی نایت کلاب ها در شهر آنتالیا بیشتر از چیزی که تصور میکنید موجود است و یک مقاله جامع در زمینه‌ی آن در ترک مگ مندرج شده‌است توصیه میکنم حتما آنرا بخوانید .
۲ - کافه cello در آنتالیا٬ مختلف ترین مکان تفریحی

شب های آنتالیا را می بایست در کافه سلو طی کرد , کافه ای زیاد پرانرژی که آهنگ بصورت زنده اجرا می شود و چیزی که از همگی بیشتر جلب دقت می نماید خواننده‌گان مشهور رپ , راک و غیره می باشند که بدین مکان رمز می زنند .
منوی دوچندان خوشمزه از گونه های آب میوه ها و پیش غذاهای زیاد لذیذ که تجربه آن دوچندان گوناگون است و یاد خوب را برای خودتان ثبت خواهید کرد .
۳ - کافه شبانه هنگر , شگفت انگیزترین تفریح شبانه در آنتالیا

هنگامی وارد کافه می‌شوید شم نوستالژی بودن به شما دست خواهد بخشید ولی سا‌عتها میتوانید در یک کلبه رقص و جشن و پایکوبی داشته باشید , انرژی صدبرابری بدست خواهید آورد . به طبقه بالای کافه شبانه هنگر بروید و شایسته ترین آب میوه ها و غذاهای خوشمزه پیشنهاد دهید و شبی بیادماندنی را برای خودتان رقم بزنید .
۴ - خوشمزه غذای خیابانی , شایسته ترین تفریح در آنتالیا

یک کدام از چیزهای که مسافران و گردشگران به آن عشق و علاقه دارا هستند میل کردن غذاهای خوشمزه در خیابان آنتالیای ترکیه است . این دسته از غذاها تحت عنوان یک کدام از شایسته ترین سرگرمی های مشهور شناخته شده‌است . کسانی با چرخ دستی شان در کنار سواحل آنتالیا ایستاده اند که غذاهای مد نظر شان را بفروش برسانند .
شایسته ترین شب هارا در شهر آنتالیا برای خودتان بسازید , ولی در صورتی عشق و علاقه به شبگردی داشته باشید .
۵ - شهربازی در آنتالیا , هیجان انگیزترین تفریح شبانه

بعضی از شهربازی ها در آنتالیا تا آخر شب گشوده می باشند و شایسته ترین تفریحات دارای هیجان را بازی کرد . از جمله تفریحاتی که می شود به آن اشاره نمود میهن شگفتیها , سینما چهاربعدی , بازی های کامپیوتری , اتاق گریزو فرار , اتاق معکوس و چرخ , فلک و سرسره .
۶ - سواحل زیبای آنتالیا , اعجاب انگیزترین تفریحات شبانه

آنتالیا مجسمه عشق که در کنار دریای شمال قرار گرفته است برای همین آب وهوای دوچندان خنک و خوب داراست . مسافران و گردشگران متعددی هر ساله برای تفریح به کنار این سواحل میایند و خیر و خوبی که‌این کنار دریا ها دارا‌هستند این است که مسئولان اذن می دهند تا صبح در حاشیه دریا تفریح نمایند . حاشیه دریا لارای آنتالیا , پاترا , کمر و کنار دریا کنیالتی بخشی از شایسته ترین ها درین شهر میباشند .
۷ - باشگاه inferno در شهر آنتالیا

اینفرنو یکی‌از مطرح ترین باشگاه های شهر آنتالیا به اکانت میاید که در ناحیه کمر آنتالیا قرار گرفته است که بخشی از مشهورترین و دوستداشتنی ترین باشگاه های ترکیه به حساب آورده می شود . وسایلی برای ورزش و بازی دارد٬ همینطور یک بخش دیگری نیز برای رقص و جشن و پای کوبی در حیث گرفته شده‌است و شبی خنده رو را برای خودتان خواهید ساخت .
و از کلیه شادی بخش آوا زنده بوسیله دی جی های محلی برروی سن که نصیب رستوران می‌باشند برگزار می گردند و شم خوب را در شما منتقل خواهد کرد .
۸ - هتل رامادا پالاز در شهر آنتالیا

برخی اوقات دوست داریم در شب های ترکیه به جاهای بریم که بتوانیم شنای دلچسبی انجام دهیم . هتل رامادا پالاز یکی همین جاهای است که می‌توانید ساعتی از شب را در استخرهای بزرگ و کوچک با آب گرمی که دارا هستند شنا فرمایید . همینطور تجهیزات فراوان متعددی از جمله سونا٬ جکوزی٬ غار نمکی٬ گرمابه سنتی ترکی٬ اتاق ماساژ و آب درمانی دارااست .
و در آخر شایسته ترین تفریحات شبانه در آنتالیا فراموش نکنید .

تامل می‌کنم تا حال حاضر تمام تفریحات شبانه در آنتالیا را متوجه شده باشید کجاست و می توان شایسته ترین شب نشینی را برای خودتان برپا فرمائید . در صورتیکه پیشنهادی دارید و در‌این مقاله متن نشده است لطفا در کامنت بنویسید تا سایر نیز از آن اطلاع پیدا نمایند .

(0) نظر
X