راهنماي سفر، ايرانگردي ، گردشگري

dragged border

درباره وبلاگ

dragged border
dragged border

آیس لند پارک آبی در دبی

دبی شهری ساحلی است و به همین بهانه تفریحات آبی‌رنگ و ساحلی دراین شهر رونق متعددی داراست و یک کدام از هدف ها مسافران تور دبی استعمال از تفریحات آبی رنگ در کلیه فصول سال است . بوستان آبی رنگ آیس لند دبی یکی شایسته ترین تعیین ها برای گذراندن هنگامی بشاش و مفرح است .


در رابطه بوستان آبی رنگ آیس لند دبی بیشتر بدانید

این بوستان در مرکز الخیمه , جیره الحمرا قرار گرفته است . این بوستان در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۱۰ : ۰۰ الی ۱۸ : ۰۰ مهیا سرویس ها رسانی به شما دوستان است . هزینه به کار گیری از سرویس ها این بوستان هم ۷۵ درهم برای هر نفر است . سطخ قیمتی این بوستان نسبت به بقیه بوستان های آبی‌رنگ ارزان به حساب آورده می شود .

اسم این ( آیس لند ) به معنای مرزوبوم یخی است و یکی جالب ترین جاذبه های توریسم دبی به اکانت می‌آید . مدل پباده سازی و صفحه آرایی این بوستان به مدل است که با اسم پارک آبی آیس لند دبی تماما هم خوانی داراست ولی خیالتان راحت باشد استخرهای این بوستان آب گرم دارند!


در شرایطی‌که میخواهید آدرنالین خونتان را بالا ببرید سرسره های این بوستان را از یاد نبرید این سرسره ها شیب متعددی دارا‌هستند و هیجان لیزخوردن از آنها بی سابقه است . بوستان آبی‌رنگ آیس لند دبی درحال حاضر در هم اکنون تجدید بنا است و بعضی قسمت های آن قابل درسترسی نیست البته گشوده نیز شایسته ترین ساعتها را به شما کادو خواهد بخشید .

تجهیزات : : کمد دیواری خرقه و وسایل – حوله – خدمت های بهداشتی – رستوران و فست فود و کافی شاپ
مجموعه سنی : : کلیه تیم های سنی

برای رزرو بلیط این بوستان آبی‌رنگ مهیج می‌توانید از رزرو آن لاین هم به کار گیری فرمایید . این بوستان آبی رنگ نسبت به بقیه بوستان های آبی‌رنگ دبی قیمت خوب و ارزانی دارااست . سفارش

(0) نظر
X