راهنماي سفر، ايرانگردي ، گردشگري

dragged border

درباره وبلاگ

dragged border
dragged border

هتل میدان دبی


هتل پنج ستاره , گران‌قیمت و زیاد با شکوه عرصه با پباده سازی فوق العاده و نمای مضاعف گوناگون با تجهیزات رفاهی و سرویس ها مهمان نوازی بی عیب و نقصش و قطعاً متناسب با یک هتل پنج ستاره لاکچری از شما برای تجربه اقامتی شیرین و توام با حس متانت دعوت می نماید .

اتاقهای این هتل به زیبایی دکور و با اسباب و اثاث امروزی چینش گردیده اند . در برخی از اتاقها ناهار خوری هم موجود است . اتاق جلسات , راءس کسب و کار دوچندان توسعه یافته , استخر روباز روی پشت بام , باشگاه اسب سواری , زمین تنیس و گلف و سرویس ها اسپا مهیا پذیرایی از شما در سفرهای کاری و تفریحی میباشد . این هتل در حوزه‌ ناد الشِباب و در زمین مسابقات اسب سواری عرصه قرار گرفته و صرفا 20 دقیقه تا فرودگاه دربین المللی دبی مسافت داراست . هتل دِ عرصه برای رفاه درحال حاضر میهمانها و سهولت در تردد آن ها سرویس ها شاتل ( اتوبار ) بدون‌پول با اتوبوس به دبی متاع , جنس آو امارات و حاشیه دریا دبی مارینا را آماده آورده است . دیگر تجهیزات رفاهی هتل دربرگیرنده ماساژ , استخر روباز , سونا , راس سالم و آبگرم , استخر سرباز ( تمام فصول ) , تراس منحصر خزینه آفتاب میباشد . وجود زمین بازی منحصربه‌فرد خردسالان , منجر شده آن‌ها با یاد ایی خوش هتل را ترک نمایند . شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه غوغا درهنگامی که شما چرت میزنید ; جلوگیری میکند . اتاقهای هتل عرصه دبی مشتمل بر 284 اتاق و آپارتمان لاکچری با مقدار های متنوع میباشد اتاق های لاکچری , دربرگیرنده یک بالکن منحصربه‌فرد مشرف به پیست به مهمانان ارائه می نماید . میهمان ها می‌توانند از رستوران های هتل عرصه دربرگیرنده Prime Steakhouse , رستوران فی مابین المللی و Shiba , که غذاهای عربی ( هندی , چینی , تایلندی و ژاپنی ) سرو میکند , فایده مند شوند یا این که خوراک را در ایوان بیرونی
 
هتل میدان دبی یک هتل گران قیمت 5 ستاره است که به حالت یک موج در تکان پباده سازی شده‌است و پنجره های شیشه ای سبز رنگ ‏دارد که از اتاق های درون هتل دیده اندازی خوشگل و رویایی از محیط اطراف آماده می نماید و فروغ و روشنایی ارگانیک نیکی به درون می تاباند . ‏این هتل رو به روی یک زمین مسابقه قرار گرفته است و با اعتنا به نزدیک بودن آن به دبی داون تاون و روحانی زائد و فرودگاه ‏بین المللی دبی , می توان محل قرار تصاحب کردن این هتل را جایی مطلوب و در حدود عمده مرکز ها نامی شهر دانست . ‏ از تجهیزات باطن اتاق ها می شود به وجود تلویزیون صفحنه تخت , صندوق امانات , تهویه کننده هوا و دسترسی بدون پول به ‏اینترنت ‏Wi - fi‏ اشاره نمود . بعضا اتاق ها که فضای بزرگتری دارا‌هستند , دارنده آشپزخانه ای کوچک و ناهارخوری می‌باشند . ‏ این هتل هفت غذاخوری داراست که در آنان شایسته ترین غذاها از سراسر جهان سرو می شود . رستوران های این هتل به تنهایی یک مقصد ‏گردشگری محسوب میشوند چرا‌که بخش اعظمی از آن‌ها دیده اندازی در سوی زمین مسابقه دارا هستند .

(0) نظر
X