راهنماي سفر، ايرانگردي ، گردشگري

dragged border

درباره وبلاگ

dragged border
dragged border

چرا دبی ؟


دبی شهری امروزی و توسعه یافته در مرزوبوم امارات است که تا نیم قرن پیش تماما بیابانی بود اما امروزه به یکی شایسته ترین شهرهای توسعه یافته عالم تبدیل گشته است و تور ارزان دبی سالانه اشخاص متعددی را برای تجارت و یا این که گردش بدین مرزو بوم می کشاند .



تور دبی به دلیل قربت این شهر به کشور ایران برای هموطنان ما فراوان ارزان خیس تمام می شود و به همین بهانه گردشگران اهل ایران متعددی در حین سال بدین شهر مسافرت می نمایند .

دبی شهری است که در تمام ارتفاع سال به طور کامل آفتابی است و آب وهوای گرمی دارااست به همین دلیل بیشتر شفرها در فصول سردتر سال به دبی انجام می شود .

در فصل های سرد آب و هوای دبی زیاد مطلوب خیس است و از طرفی ارزش تور دبی در فصل‌زمستان و فصل پاییز مطلوب خیس از فصولی همچون فصل‌تابستان است .
ساختمان بلند خیلفه دبی

ساختمان بلند خلیفه افق خراشی بی سابقه و ساخته دست انسان است که در 163 طبقه و با 828 متر طول سازه شده‌است . این سازه بزرگ ترین افق خراش ساخته بشر است .

آب نمای دبی

آب نمای دبی در بین علاقمندان به دبی آوازه فراوانی دارااست و اکثری از اشخاص برای دیدن این آبنمای بی سابقه به دبی مهاجرت می نمایند .
این آب نما هماهنک با آهنگ ای که در اطراف پخش می شود جنبش می نماید . مشاهده از این جاذبه در کلیه روزهای هفته برای اشخاص قابلیت پذیر است .

بوستان آبی‌رنگ وایلد وادی دبی

پرداختن به تفریحات و ورزش های آبی‌رنگ در مکان هایی که آب و هوای گرمی داراست مطلقا فراوان شادی بخش مرحله بقیه نقاط است . دبی چندین بوستان آبی‌رنگ دارااست که در صورتیکه بخواهیم پر اسم و رسم ترین و کیفیت خوب ترین آنها را به شما معرف یکنیم می بایست اسم وایلد وادی را ببریم .
 
این بوستان یکی دارای شهرت ترین بوستان های آبی‌رنگ دبی است که سالانه تعداد متعددی از گردشگران تور دبی را به خویش جذب می نماید . استخر موج های بوستان وایلد وادی بزرگ ترین استخر موج های جانور در حوزه‌ خاور وسط است .

دبی پالم

دبی پالم گروه ای سه جزیره به حالت نخل است که ساخته دست بشر در آب های خلیج عجم است . جزیره‌ها تشکیل دهنده این شرکت عبارتند از نخل جمیرا , نخل دیره و نخل جبل علی . این جزیره‌ها کاربرد مسکونی , تجاری و تفریحی داراست .

پیست اسکی سرپوشیده دبی

احتمال دارد برایتان خیره کننده باشد که شهری در حوزه‌ کویری دارنده یک پیست اسکی به طور کامل مجهز باشد!دبی یک پیست اسکی تماما مجهز داراست که 6 هزار بدن برف را در خویش جای داده است و ارتفاع این پیست 400 متر است که 5 مسیر جدا از هم داراست .

برای ساخت برف این پیست اسکی سرپوشیده از سیستم ایجاد برف توسعه یافته ای به کار گیری می شود . این پیست بزرگ ترین پیست اسکی دنیاست .

اسکله ابرا دبی

این اسکله یک حیطه تاریخی و توریسم است که در آن میتوانید با قایق های چوبی و سنتی از بستکیه به بازار طلایی و بازار سابق دبی بروید .

سافاری کویری دبی

سافاری از جمله ورزش های پرهیجان است که در بخشها کویری جذابیتی دو چندان داراست . دبی به دلیل کویری بودن ناحیه قابل قبولی برای سافاری در بیابان است و از طرفی تجهیزات مو جود برای این ورزش در دبی تجربه بی نظیری را برای شما رقم خواهد زد .

تور سافاری هر روز بعدازظهر در کویرهای دبی اجرا می شود و فقط در یک سری بخش برای عکاسی توقف خواهید داشت و میتوانید در حین این زمان از زیبایی های بیابان لذت ببرید .

این ها دلایل بسیار کمی برای این سوال است که چرا به دبی سفر کنیم؟

(0) نظر
X