راهنماي سفر، ايرانگردي ، گردشگري

dragged border

درباره وبلاگ

dragged border
dragged border

بهترین تفریح آنتالیا

آنتالیا شهری ساحلی است که از شهرهای توریستی میهن ترکیه است . این شهر قشنگ آب و هوایی مدیترانه ای داراست و از جنوب به دریای کاسپین می‌رسد . تور آنتالیا که با اسم تور سواحل مدیترانه آوازه دارااست به دلیل تفریحات آب ای که داراست از پرطرفدار ترین تورهای تابستانی است .



از مواقعی که می شود به تیتر یکی‌از خصوصیت های دوچندان خوب آنتالیا از آن یاد کرد وجود هتل های پنج ستاره در کلیه حیطه های این شهر است البته بعداز آن خصوصیت دیگری که حیث اکثری از گردشگران را به خویش جذب نموده است بوستان های آبی‌رنگ آنتالیا است .

در‌صورتی‌که قصد مهاجرت به انتالیا را دارید با ما همراه گردید تا داده ها بیشتری از مهمترین و بهترین تفریح در آنتالیا بدست آورید…

بوستان های آبی رنگ آنتالیا

بوستان آبی رنگ آکوا

بوستان آبی‌رنگ آکوا بزرگ ترین بوستان آبی رنگ ترکیه است که در حاشیه دریا مدیترانه ( حیطه جنوب غربی آنتالیا ) قراردارد و تجهیزات تفریحی و بازی زیاد متعددی دارااست . این بوستان استخرهای منحصر به فرد کلیه سنین را داراست و علاوه تجهیزات مرتبط با بوستان آبی‌رنگ امکاناتی همچون رستوران , کافه , آهنگ و مغازه های وسایل ورزشی را دارااست و علاوه بر همه این ها یک بخش دوچندان جالب این بوستان مرزو بوم دلفین های آن است .
در صورتی بخواهیم خلاصه ای از جدا سازی های آن را اسم ببریم سرسره , رفتینگ , جامپینگ , استخر و رستوران ها و بوستان دلفین ها را میتوانیم اسم ببریم . این بوستان در حوزه‌ لارا , خیابان مورادپاسا قرار گرفته است . 

پارک آبی رنگ ریکسوس پرمیوم تروی


بوستان آبی رنگ ریکسوس یک کدام از بوستان های آبی‌رنگ آنتالیا است که در حیطه بلک و شرق آنتالیا قرار گرفته است . ولی ممکن است به گوشتان رسیده باشد که ناحیه بلک بیشتر مطلوب کسانی است که عشق و علاقه متعددی به بازی گلف دارا‌هستند چون این حیطه تجهیزات دوچندان خیر و خوبی برای بازی گلف داراست . اما آوازه دیگر حیطه بلک به دلیل هتل های ۵ ستاره و گران قیمت آن است البته از همگی این ها که بگدریم دیدن سواحل زیبای حیطه بلک هم خوشگل ترین بخش گردش درین حیطه است .
بوستان آبی رنگ ریکسوس پرمیوم یک کدام از شایسته ترین بوستان های آبی رنگ دنیا است که هر ساله ۳ میلیون مشاهده کننده داراست و هر شخص برای به کار گیری از تجهیزات و تفریحات این بوستان بایستی دستکم ۳ ساعت زمان بگذارد .

از شایسته ترین و مهم‌ترین بخش های این بوستان می توان ساختمان بلند تروجان , گیت حساس , سرسره , آبشار , مرز و بوم دلفین ها و وسایل بازی آن را اسم پیروزی .


بوستان آبی رنگ ددمان


بوستان آبی رنگ ددمان در حیطه لارا جای‌دارد و از جمله مهم‌ترین مرکز ها مد نظر گردشگران تور ترکیه است . این بوستان آبی رنگ مساحتی بالغ بر ۶۵۰۰ مر مربع داراست و درین مساحت ۲۳ سرسره بزرگ و کوچک , رودخانه ای با ۳۵۰ متر ارتفاع , اشکال استخرها را در برگرفته است .
علاوه بر این مواقعی که نام برده شد همه هتل های ۵ ستاره آنتالیا بوستان آبی‌رنگ دارا هستند و شما در صورتی‌که هتل ۵ ستاره تعیین فرمائید دیگر نیازی به رفتن بوستان های آبی‌رنگ نیست . اما هر مورد از بوستان های آبی رنگ آنتالیا جذابیت و زیبایی یگانه خودش را دارااست و شمارا به خویش جذب خواهد کرد .
آنتالیا شهری است که در فصول گرم سال فراوان مطلوب خیس از دیگر فصول است ولی بقیه فصول که مقداری خنک خیس است مطلوب برای خرید تور ارزان آنتالیا است

(0) نظر
X